Middag hos syrran

Arg!!! Skrev precis ett inlägg som bara försvann... Ger det en chans till.

Idag har vi varit på middag hos syrran.. Alltid lika trevligt:) Blev lite arg när jag åkte hem.. När jag hoppa av 33 an er jag 1 an så jag sprang.. Hinner fram.. Ställer mig vid dörren då kör idioten.. Han såg mig så det var precis som han inte orka vänta på att jag skulle få in vagnen.....

Jätte svår att amma Bella nu mera.. Hon vill inte ta bröstet när hon väl tar det så är det precis som hon inte blir mätt.. Jag försöker och försöker men jag vill ju inte tvinga henne.
Maten har vi bestämt att vänta med i två veckor till hon känner sig mer redo. Ska till BVC på torsdag så jag ska höra med de. Tills dess blir det mest ersättning. För de älskar hon..

Imorgon ska jag till mamma och bli fin i håret.. Ska färga håret.. Men en ny färg:) Känner att jag behöver en liten förändring...
Sen är det städning som gäller.. Visning här imorgon igen.. Hoppas nu bara någon av de två paren som kommer tar de.. Bara en månad kvar tills vi flyttar och vi är nervösa.. Vill ju få sålt detta nu!!!!!!



                                 
                                                                    
                                                                   

                                                                                                     

                                                                                                                                        

image92

Hihi har hon inte härlig stil när hon ligger och vilar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0