känner mig inte riktigt bra:(

Känner mig lite yr, har ont i halsen.. Känns som jag är på g att bli förkyld eller något..
Bubblan är lite snuvig. Hoppas det inte blir värre för oss... Så imorgon blir det till att vara hemma och det lugnt.. Och krya på oss..

Idag har vi varit med syrran på jägersro. Handla lite nya leksaker till Bella men annars blev det inget kul.. Glömer titta till mig själv hihi. Sen bjöd syrran på mat. hemma hos henne. Gott:)
Vi stanna bara ett par timmar. Både jag och Bella ville hem..

Bella sover och har gjort det sen halv nio.. Hon har inte vilat något idag typ så hon var helt slut. Hoppas verkligen hon vill sova lite längre imorgon..
I natt sov hon från vid nio till sex vakna åt lite sen sov hon till halv nio. Hon börjar gilla sin gröt riktigt mycket nu så från och med nästa vecka ska hon bara få gröt på morgonen inget bröst. ska börja ge henne hel portion.
Lunchen får vi kämpa med ett tag till.. Hon får inte i sig så mycket.. Men det går bättre och bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0