Jocke ledig...

Idag vakna vi 07:15.. Bella somna redan 20:00 igår och sov hela natten:) Så vi låg kvar i sängen och titta på TV och kramades en stund sen gick vi upp 08:30.. Jocke fick sova en stund till(han var ledig idag)
Bella var lite snuvig i morse men framåt eftermiddagen blev det bättre:)
Så då åkte vi i väg och titta på möbler och nya madrasser.. Hitta massor vi vill ha.. Bara vänta tills vi fått sålt detta sen ska det shoppas:) Så kul det ska bli:) Vi var en sväng på ikea med (jag hatar Ikea) hitta inget kul där.. Bella fick som vanligt lite nya saker.. Nytt badkar , ny leksak och nya haklappar.. Sen åt vi lite där..
Nu ikväll har vi titta på Lets dance ätit god middag och tagit 2 glas vin:)
Bella ville inte somna klockan 20:30 när Jocke natta henne. Hon var JÄTTE ledsen när hon kom ner i sin säng.. Har aldrig hört henne gråta så.. Blev rädd så jag tog upp henne.. Efter en stund lugna hon sig. Somna i pappas knä 22:00 och nu sover hon gott:) Hoppas hon inte vaknar. Jag vill gärna sova till längre än till 7 imorgon..

Jag har börjat nu med att lägga lite päronpurre i Bellas lunch.. Låter inte gott. Men Bella gillar de. Går mycket bättre med lunchen då. Så idag fick hon inget bröst efter.. Hon var nöjd med lunchen..
Får ju fortfarande bara bröst vid fem.. Men det känns lite som hon inte gillar det lika mycket längre.. Hon rör sig hela tiden.. drar och har sig. Gör ont!! Men jag tänker inte sluta amma helt från hon är 6 månader och hon kan få välling.

Imorgon ska det kastas skräp.. Allt som vi inte ska ha med i flytten.. Men pappa var snäll och sa att han hjälper Jocke med de så får jag och Bella gå hem till Marie.. Skönt..  Sen blir det som vanlig pizza och melodifestivalen på kvällen en tradition  här hemma:)

     


image61

Kommentarer
Postat av: ankan

Gullig bebis :)

2008-03-14 @ 23:18:56
URL: http://ankaaaan.blogg.se
Postat av: sofia

söt bebis

2008-03-14 @ 23:27:04
URL: http://www.sofiaandremo.blogg.se
Postat av: maria

Söta bilder.

2008-03-14 @ 23:30:22
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket:) Hon är underbar!!

2008-03-14 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0