inget kul att blogga om..

Idag har vi bara varit hemma jag och Bubblan.. Skönt. Kan verkligen behövas ibland. Bella vakna 8:00 idag hm lite tidigt tycker mamma. Men vi låg kvar en stund sen gick vi upp och Bella fick gröt. Hoppas det snart går bättre med maten men vi kämpar vidare. Till lunch blev de potatis med morrötter. Efter lunchen gick jag och Bella och vila en timme så skönt de va:)
Vi tog en sväng inom mamma för att beställa lite kläder till mig mamma skulle med ha så vi beställde tillsammans
Beställde 2 toppar och ett par byxor nu till våren som förhoppningsvis är på väg.

Bella somna klockan halv nio idag helt slut.. Skönt att hon börjat somna bra igen:) I natt vakna klockan fem åt somna sen till klockan åta.

Imorgon ska vi träffa Gordi, Mille; Evelina och Liam:) Länge sen vi träffades alla på samma gång så det ska bli jätte skoj. Ska träffas hemma hos Gordi. Hoppas på att Jocke kör oss dit.. Men det ska inte vara några problem.

Nu ska jag göra några goda smörgåsar tills min man kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0