Helgen över...

Då var denna helgen över..
Det har inte hänt allt för mycket kul denna helgen.. Igår var Jocke och Pappa och kasta skräp.. Det behövdes.. Som man kan samla på sig mer lär det bli. Jag och Bella var hemma hos Marie. Sen kom pappa och Jocke så fika vi lite. Sen titta vi på melodifestivalen på kvällen.. Jag gilla låten som vann. Men jag heja på Sanna...
Jocke hade gjort hemmagjord pizza mm så gott:)

Idag jobbar Jocke så vi har haft Sandra på besök:) Jätte mysigt.. Vi tog en lång promenad i det fina vädert. Sen blev det lunch och massa goda kakor.. Vi var även en sväng hemma hos mamma idag. Hon hade köpt lite nya möbler så vi var och titta på de. Tog en fika till hihi
Bella somna 20:20 idag.. Hon har sov bra igår natt med. Vakna fem i morse var på JÄTTE gott humör men mamma var trött. Hon snacka en 45 min sen somna hon om.. Sen sov hon fram till 9:30 hihi skönt med lite sovmorgon.
 



Maten går rätt bra nu när jag blandar i lite päron i maten.. Hon äter en halv burkmat och en tredjedel päron och det blir hon mätt på.. Ska bli spänande och se vad hon väger nästa gång vi ska till BVC..

Imorgon är det babysim:) Annars inga större planer.. sist sov ju Bella 3 timmar efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0