Hälsat på pappa och mi:)

Idag har vi varit och hälsat på pappa och Mi. Vi promenerade dit Marvik fick med följa med och träffa pappas hundar Oskar och Lukas   
Pappa och jag gick en runda med hundarna så de fick springa av sig medans Mi och Bella var hemma.
Sedan bjöd de på middag mm gott va de:)
Sen promenera vi hem vid sju tiden. Pappa fick följa oss för det är så svårt att gå med Marvik och vagnen för han drar så... Bella somnade i vagnen på vägen hem så sen när jag skulle natta henne vid 20:30 vile hon inte sova.. Så hon somna inte från 21:30 men nu sover hon gott. Marvik med efter att ha lekt och gått tre långa runder.. Det behövde han.
Bella blev fotgraferad hela tiden.. Både av mig och nonna. Hon är en riktig kändis
image20

Undrar vad jag gjorde innan jag fick Bella?? Hon är verkligen mitt liv mitt allt. Jag älskar henne SÅ!!! 

Det här med maten går sådär... Hon är inte jätte glad för de.. Men det kräver väl lite träning..
När hon vaknar får hon bröstet vid sju halv åta sen sover hon en två timmar till sen får hon gröt.. Hoppas hon snart vill sova till halv nio så hon kan få gröt direkt istället för att få bröstet i mellan jaj ja man får väl snart rutin på de..
Trött är jag så det blir sängen om en timme högst så det blir inte att jag sitter uppe till Jocke kommer hem..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!
Fina bilder du har lagt in.. tråkigt att hon inte är så glad för maten, Liam tar ju sats o slänger sig mot skeden istället=)
har du tid o lust att ses i veckan?
kram

2008-03-03 @ 10:54:26
Postat av: Anonym

Kommer mycket utanför munnen hihi
Absolut tycker jag vi ska ses i veckan när kan ni?

2008-03-03 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0