Hälsat på Anna och Ella!

Idag har vi varit hemma hos Anna och Ella.. Vi börja med en lång promenad i det fina vädert:) Sen bjöds det på lunch.. Gott va det tyckte både jag och Izabella. Sen fick barnen leka med mammorna fika:)
Vid fem åkte vi hem.. Gick och handla lite..
Bella har inte vilat mer än en timme idag dock ej i sträck.. Har läst på andra bloggar som har barn i samma ålder att de har lite problem med det här med sömnen.. Igår ville inte Bella somna.. Fösökte från 20:00 till23 då Jocke kom hem och tog över. Tog en kvart i pappas famn så somna hon. Han gick bara lite med henne.. Känner sig tryg hos sin pappa:) Idag somna hon20:15 utan problem:) Hoppas bara hon sover för natten.

Inga nya bud på vårt radhus.. Ny visning måndag eller tisadag hoppas fler är intresserade.. Annars får vi ta de budet som ligger nu..

Imorgon är Jocke ledig så då ska vi umgås hela familjen får se vad vi hittar på..

Jag undrar så vad man ska ge för mat till Bella på kvällen?? Jag ammar ju henne vid halv sex nu men vad ska man ge sen när man slutar amma? Gröt eller en middag till?? Tänker ju ge henne välling på kvällen sen när hon blir 6 månader men hon måste väl ha något mellan luch och välling men vad?? Ja ja jag får väl fråga någon..

   


image49

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag ger liam en hel portion gröt på morgonen o en hel lunch.. sen har jag tänkt att ge honom middag vid femtiden innan välling på kvällen.. men än så länge blir de mammtutt vid fem men tänkte börja me gröt om kvällarna innan de blir dax för välling!

2008-03-11 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0