Gjort vid håret

Idag har jag varit hos mamma och färgat håret. Det blev fint man jag vill nog ha det lite mörkare. Det tyckte mamma med.. Men det är snygg nu med:) Alltid kul med något nytt.
Medans jag och Bubblan var hos mamma fick Jocke städa.. Han är duktig på de:)
Jag handla fina blommor med mig hem..
Det var ju visning idag.. Det gick bra. Det är ett par som ska prata med sin bank imorgon sen komma med ett bud. Så HOPPAS NU DET FÅR LÅNET!!!!!!!!!!!!! Vill ju få sålt detta nu. Känner på mig att de tar de..

Vi har sålt vår bokhylla plus vår säng och sängbord.. Så de kommer och hämtar de imorgon.. Madrass på golvet gud vad mysigt eller inte.. Men men det rör sig om några veckor. Har ju en "gäst" säng med men det blr trångt om båda ligger i den.. Vi är båda såna som tar mycket plats. Gillar min egen space..

Imorgon ska jag träffa min nya chef klockan 10:00 så vi får åka runt 9:00. Vet inte om jag ska ta med Bella. Men det tror jag de vill väl träffa henne. Usch vill inte ens tänka på att börja jobba.. Är tänkt vara hemma till Februari.. Känns som det närmar sig trots att det är typ 11 månder till. Älskar ju att vara hemmafru hihi. Så mysigt att vara mammaledig. Skulle kunna göra det altid..
Imorgon är det också BVC undra vad Bubblan väger nu.. Tycker inte hon är lika rund längre.. Tror hon väger 7 kg får väl se..
Nu är det tv dax innan sängen.. Trött idag. Bella har sovit oroligt från 3:00 till 7:30.. Inte riktigt varit hennes dag idag.. Alla kan vi ha en dålig dag..


    


image97


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0