Fikat..

Idag har vi träffat Evelin o Liam och Gordi och Mille:) Jätte trevligt var de. Vi var hemma hos Gordi och fika och snacka skit. Jätte länge sen jag träffa Gordi och Mille.
Barnen låg på golvet och lekteBella fick en napp av Mille. Bella gillar sin nya napp jätte mycket. Tack snälla Mille:)
Nu ikväll har vi varit hemma och tagit det lugnt och haft det mysigt. Bella ligger och leker med sina fötter hela tiden.. Verkligen de nya leksakerna nu.. Hon somna klockan halv nio helt slut efter dagens lek.
I går somna hon nio men vakna igen 00:00.. Var sen vaken till 01:30 typ.. Fick lite bröst somna direkt men när jag sen lyft över henne i sängen så vakna hon.. Så hon fick ligga hos mig ett par timmar tills hon sov ordentligt sen lyfte jag över henne. Sen sov hon till 9:30.. Skönt med lite sov morgon.
Hoppas på att hon inte vaknar idag..
Gröten imorse gick mycket bättre... Hon börjar nog förstå vad hon ska göra:) Lunchen är det värre med men det kommer väl...

Imorgon kanske vi ska hälsa på syrran.. Men hon har varit sjuk så vi får se hur hon mår imorgon annars vet jag inte vad vi ska hitta på..

image28

image29

Kommentarer
Postat av: Gordi

så sött med fötterna hihi...men du... han heter Milijan inte Miljan hihi...kram

2008-03-04 @ 22:25:05
URL: http://gordi.blogg.se
Postat av: Johanna

Sorry med namnet ska ändra det sen..

2008-03-05 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0