En trött mamma Johanna

Gud vad jag är TRÖTT!!! Idag vakna Bella klockan 5:45 och ville inte somna om.. Halv åtta somna hon. Ohh ja tänkte jag då får jag sova en stund till.. Hmm efter 15 min vakna hon jätte pigg!! Så då var det bara att till att gå upp.
Så man känner sig lite trött. Ska lägga mig så fort jag skrivit färdigt.
Idag har vi varit hundvakt till Teddy.. Mamma var ute och handla lite.. Sen bjöd mamma på lunch:)
Sen på eftermiddagen blev det promenad med hundarna och Bella.. Sen kom Lillis.. Hon börjar bli en liten tjockos hihi.. Imorgon ska hon på ultraljud:) Känns som evigheter sen jag var gravid..
Vi åt lite middag tillsammans sen blev det en fika.. Har blivit en del koppar kaffe idag för att orka vara vaken. Som alla vet är jag ingen morgon människa..

Imorgon kommer Izabellas gudfar på besök. Han har inte träffat Bella på ett par veckor..
Sen kanske syrran kommer.. Hoppas på att få sova minst fram till åtta imorgon.
Nu ska jag gå och nanna ZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0