Bella gnällig

Idag har Bella varit gnällig hela eftermiddagen och kvällen.. Hon har inte vilat mer än ca 50 minuter på hela dagen det vid tre olika tillfälle... Jocke natta henne klockan 20:00 för då var hon helt slut.. Då somna hon med flaskan direkt.. Vakna 21:00 och var LEDSEN... Jag gick upp till henne tänkte jag ska inta ta upp henne.. Men hon var så lesen så jag tog upp henne.. Somna i min famn klockan 21:30.. Och nu sover hon..
Hon har varit vaken i natt mellan 03:00 och 04:00 usch snacka om att man var trött.. Hon fick sova hos mig fram tills hon vakna 08:30 då gick vi upp..
Idag har vi inte gjort allt för mycket... Jocke har varit duktig och städat hela huset.. Visning imorgon:) En dansk sonm ska komma och titta.. Hoppas han lägger ett bra bud så vi inte behöver ha visning igen på måndag...
Vi har gått en lång promenad hela familjen idag men jag tyckte det var lite kallt.. Annars har vi bara varit hemma..

Imorgon är det fullt upp.. Föst ska vi träffa Evelina Och Liam klockan 10:30 sen klockan 14:20 ska jag vara i mammas salong och plocka ögonbrynen och klippa till luggen(detta behövs verkligen) Sen lite innan 16 kommer syrran.. Då måste vi snabbt gå med hund och barn för då är det visning... Så då ska vi gå och hämta nästa syster och ta en lång promenad.. Sen ska jag och stora syster äta middag tillsammans och umgås.. Trevligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0