Bara varit hemma:)

Idag har vi bara varit hemma. Inte gått utanför dörren. Varit skönt.
Både jag och Bella mår bättre idag:)
Bella vakna klockan fyra imorse åt var sedan vaken till sju!!!! Usch så trött jag var men det var inte Bella. Hon låg i min säng och prata.. Hade hon inte somnat om hade Jocke fått gå upp med henne för jag var helt slut men tur för honom så sona hon om.. Sen sov vi fram till tio. Men jag sover inte så bra när hon ligger i min säng.. Så jag känner mig lite sliten. När klockan var halv tre gick vi upp och vila.. Båda somna jätte fort. Var nog lika trötta båda två..
Idag somna hon 20:30 hoppas hon sover för natten. För jag tänkte snart gå och lägga mig.. Jocke ska jobba över idag så han är inte hemma från vid ett halv två..
Imorgon har vi inga planer.. Blir nog en lång promenad.. Sen år det ju lets dance på kvällen:) Tråkigt att Jocke jobbar så man får titta på det själv. Kanske går bort till mamma och tittar på de.
image30

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0