Varit i väg hela dagen..

Idag har vi varit i väg hela dagen..
Klockan halv elva körde vi till Lödde för att jag skulle göra ett delegeringsprov på det nya jobbet.. Det gick bra så jag fick min delegering..
Sen åkte vi tåget till Malmö för att träffa Mamma och Emilia i folkets park.. Bella har åkt karusell för första gången:) Hon gilla det massaor.. Sen har vi lekt på lekplatsen,ätit lunch, fikat mm.. Var inne och tittade på djuren där var en kannin som hade namnet Bubblan hihi..
Jätte trevligt har det varit i parken:)
Efter parken åkte vi hem till Lillis för att titta på barnrummet som var klart.. Jätte fint:) Sen gick vi ner till triangln för att äta lite.. blev på pizza hut.. MM gott. Tog sedan bussen tillbaka till Lillis för en snabb kopp kaffe.. Sen var Lillis snäll och körde oss hem:) Fick låna Antons bilbarnstol.. Så vi kom hem för en 40 minuter sen.. Jag är helt slut efter denna dagen.. Bubblan med hon somnade med välling flaskan i bilen.. Så jag lyfte bara över henne i sängen så nu sover hon gott..

Bella har även lyckats att krypa baklängels idag... Hon blir så arg att hon inte kommer fram.. Snart får hon rätt på de..

Imorgon ska vi in till Malmö igen... Ska träffa Anna och Ella. Ska äta lite lunch tillsammans och sitta i parken.. sen ska vi träffa Sandra för hon ska åka med oss hem för att sova här för på fredag åker vi till Ullared:)
En heldag till imorgon:) sover man gott sen..

Kom ihåg kameran idag så här kommer massa bilder från dagen


Sötnos

       


       





Kommentarer
Postat av: emilia

bella är så söt hon tyckte nog de var kull att åcka karosel



2008-07-09 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0