Lära gå vagn...

Vi har länge pratat om att köpa n lära gå vegn till Bella.. Jag har tittat på flera i dagarna.. Så idag på Bellas 10 månaders dag åkte vi och köpte en till henne:) Men än så länge har hon inte velat gå med den eller något men det kommer väl hihi

Annars har jag och Bella bara varit hemma idag.. Lekt på hennes rum och haft mysdag:) Inomhus..

Tråkigt väder man kan inte ens vara ute. Det bara regnar blä.. trött på de. Jag vet att jag ofta skriver att jag älskar regnet men nu är det bara för mycket.. jag vill ju kunna vara ute. Snart kommer ju hösten..

Bella vill inte sova hon är i sin säng och gråter men jag tänker inte ta upp henne! Går in till henne lägger henne ner och säger mamma är här.. Hoppas hon somnar snart.. ska gå in till henne nu..

Inget kul att blogga om när man bara varit hemma..

Imorgon ska jag köra på trafikskolan annars inga stora planer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0